Online marketing

Online marketing

Internetový marketing zahrnuje širokou škálu on-line aktivit, které pomáhají oslovit širší publikum a přinášejí vysokou návštěvnost na webových stránkách s cílem zlepšit prodej a dosáhnout většího zisku a následně i konverzi webových stránek, nebo internetového obchodu. 

Pomáháme našim klientům objevit potenciál propagace a vytvořit hlubší a interaktivnější vztah se svojí značkou. Díky optimálnímu nastavení digitálního marketingu jste tak neustále o krok před svými konkurenty – pomáháme posilovat vaši pozici.

Zaměřujeme se na dvě hlavní technologie:

  • SEO OPTIMALIZACI a kompletní průzkum trhu – dostaneme vás do prvních deseti webových stránek, které mají nejlepší pozice pro klíčová slova a fráze spojené s vašimi produkty či službami, jedná se o neplacené výsledky vyhledávání
  • PPC – placené kliknutí – připravíme sponzorované textové odkazy ve vyhledávačích, v obsahové části navrhneme a nastavíme textové, bannerové (včetně vhodné grafiky) a video reklamy na Skliku (Seznam) a Adwords (Google)

Na základě statistického průzkumu vytvoříme nejlepší možnou strategii pro propagaci vašeho webu. Zvýšíme tak významně počet návštěv vašich webových stránek a tím získáte mnohem lepší pozici na webových prohlížečích – zejména v Google. 

Samozřejmostí je podrobný reporting s konkrétními výsledky kampaní, měření dat 24 hodin denně 7 dní v týdnu, na základě kterých kampaně neustále optimalizujeme. 

Navrhneme a zajistíme:

  • profesionální, moderní a zároveň velmi funkční webové stránky
  • kvalitní textový obsah webu – relevantní a aktuální texty, které vaše návštěvníky a vyhledávače přímo osloví
  • nastavení na správná klíčová slova 
  • propojení na sociální sítě s potenciálními zákazníky
  • cílenou online inzerci/reklamu na preferované cílové publikum
  • segmentaci publika dle věku, regionu, zájmů, příjmové skupiny, apod. 
  • SEO optimalizaci pro vyhledávání na Internetu – naši SEO odborníci zajišťují dlouhodobý růstový trend a zobrazení na předních pozicích
  • mobilní marketing – oslovení rostoucího segmentu uživatelů mobilních zařízení
  • optimalizaci konverzí 
  • PPC reklamu (placené kliknutí) – zacílení na cílové skupiny s nejvyšší návratností investi

Zajímavosti z on-line marketingu:
89% uživatelů internetu před samotným nákupem vyhledává svůj produkt on-line
46% všech vyhledávání je zaměřeno na produkty a služby
60% vyhledávajících osob navštěvuje pouze první tři výsledky v SERP
9 z 10 zákazníků hledajících na mobilu provede interakci, zatímco 50% z nich nakupuje
9 z 10 firem pracuje s obsahovým marketingem
27 milionů položek obsahu je sdíleno každý den
88 % společností B2C, které mají nastavený funkční blog, dosahuje větších tržeb 
Společnosti, které provozují blog, mají o 55% více návštěvníků.